.

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best en zijn zo zorgvuldig mogelijk. Ondanks die inspanningen kan het gebeuren dat wij ons werk niet uitvoeren zoals u van ons verwacht óf dat u niet tevreden bent over gedrag of uitlatingen van een van onze medewerkers.

Met klachten zijn we natuurlijk niet blij. Wél vinden we het fijn als u ze aan ons kenbaar maakt. Dat kan met het formulier dat u hieronder vindt of door contact op te nemen met Peter de Boer (kantoordirecteur) of Wim Driebergen (voorzitter van de maatschap). Wij kunnen dan onze excuses aanbieden, eventuele schade vergoeden, uw vertrouwen in ons kantoor herstellen en vooral leren van onze fouten.

Uw melding nemen we uiteraard serieus en we beoordelen deze zorgvuldig. Klachten behandelen we vertrouwelijk. We gaan ervan uit dat u te goeder trouw bent en met uw klacht uiting geeft aan uw oprechte en gegronde zorg.

12 + 14 =

Getal van de maand: 80.000.000.000

Ruim 80 miljard euro, dat trok de overheid in de coronacrisis uit voor steunpakketten die bedrijven én banen overeind hielden. De coronamaatregelen zijn inmiddels grotendeels opgeheven en de economie draait weer. Dus is het per 1 oktober afgelopen; bedrijven moeten weer op eigen benen staan. De ontvangen steun moet verantwoord worden en mogelijk (deels) terugbetaald. Wij helpen natuurlijk graag bij het opstellen en indienen van die verantwoording en bij het bepalen van de effecten daarvan op uw liquiditeit.