.

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best en zijn zo zorgvuldig mogelijk. Ondanks die inspanningen kan het gebeuren dat wij ons werk niet uitvoeren zoals u van ons verwacht óf dat u niet tevreden bent over gedrag of uitlatingen van een van onze medewerkers.

Met klachten zijn we natuurlijk niet blij. Wél vinden we het fijn als u ze aan ons kenbaar maakt. Dat kan met het formulier dat u hieronder vindt of door contact op te nemen met Peter de Boer (kantoordirecteur) of Wim Driebergen (voorzitter van de maatschap). Wij kunnen dan onze excuses aanbieden, eventuele schade vergoeden, uw vertrouwen in ons kantoor herstellen en vooral leren van onze fouten.

Uw melding nemen we uiteraard serieus en we beoordelen deze zorgvuldig. Klachten behandelen we vertrouwelijk. We gaan ervan uit dat u te goeder trouw bent en met uw klacht uiting geeft aan uw oprechte en gegronde zorg.

8 + 1 =

Continu inzicht in uw resultaten.

Een ondernemer wil dagelijks direct inspelen op ontwikkelingen. Continu inzicht in cijfers en resultaten is dan van groot belang. Met slimme software (zie visionplanner.com) vatten we al uw gegevens samen in één handig en overzichtelijk dashboard. U weet precies hoe u ervoor staat, waar u moet bijsturen, gas kunt geven, mag opschakelen of juist moet afremmen…

Interesse? We richten het ook graag voor ú in. Bel of mail!