.

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best en zijn zo zorgvuldig mogelijk. Ondanks die inspanningen kan het gebeuren dat wij ons werk niet uitvoeren zoals u van ons verwacht óf dat u niet tevreden bent over gedrag of uitlatingen van een van onze medewerkers.

Met klachten zijn we natuurlijk niet blij. Wél vinden we het fijn als u ze aan ons kenbaar maakt. Dat kan met het formulier dat u hieronder vindt of door contact op te nemen met Peter de Boer (kantoordirecteur) of Wim Driebergen (voorzitter van de maatschap). Wij kunnen dan onze excuses aanbieden, eventuele schade vergoeden, uw vertrouwen in ons kantoor herstellen en vooral leren van onze fouten.

Uw melding nemen we uiteraard serieus en we beoordelen deze zorgvuldig. Klachten behandelen we vertrouwelijk. We gaan ervan uit dat u te goeder trouw bent en met uw klacht uiting geeft aan uw oprechte en gegronde zorg.

14 + 9 =

In de startblokken

Hoe je het ook wendt of keert, de tijd dat we ons ‘normale’ leven weer oppakken, komt dichterbij. Dan worden ook de steunmaatregelen afgebouwd en gaat (terug)betaling van belastingen van start. Wat betekent dat voor u en uw liquiditeit? Verstandig om dat nu alvast te onderzoeken en erop te anticiperen. We denken graag met u mee!