.

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Wij zijn er voor u

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best en zijn zo zorgvuldig mogelijk. Ondanks die inspanningen kan het gebeuren dat wij ons werk niet uitvoeren zoals u van ons verwacht óf dat u niet tevreden bent over gedrag of uitlatingen van een van onze medewerkers.

Met klachten zijn we natuurlijk niet blij. Wél vinden we het fijn als u ze aan ons kenbaar maakt. Dat kan met het formulier dat u hieronder vindt of door contact op te nemen met Peter de Boer (kantoordirecteur) of Wim Driebergen (voorzitter van de maatschap). Wij kunnen dan onze excuses aanbieden, eventuele schade vergoeden, uw vertrouwen in ons kantoor herstellen en vooral leren van onze fouten.

Uw melding nemen we uiteraard serieus en we beoordelen deze zorgvuldig. Klachten behandelen we vertrouwelijk. We gaan ervan uit dat u te goeder trouw bent en met uw klacht uiting geeft aan uw oprechte en gegronde zorg.

11 + 9 =

Getal van de maand: 750.000

Begin mei werd bekend dat Bol.com € 750.000 heeft overgemaakt naar een verkeerd bankrekeningnummer. Opgelicht! En dat gebeurt niet alleen bij Bol.com. Ook onze klanten krijgen spookfacturen of lijden schade door hackers. De organisatorische en financiële ellende is dan vaak groot. En let op: het kan ook ú overkomen. We zijn u graag van dienst bij een deskundige check van uw systemen. Wacht niet langer; voorkomen is beter dan genezen!